środa, 8 stycznia 2014

WILKINSON - otrzymana próbka za 1zł

 
Maszynki firmy WILKINSON za 1zł. 19 listopada wraz z narzeczonym udaliśmy się do drogerii ROSSMANN, a tam za dokończenie zdania "Prawdziwy facet jeździ jak..." można było wziąć maszynkę damską lub męską serii Quattro za 1zł wraz z jednym wkładem. 
Damska maszynka: 4 ostrza, 2 paski nawilżające z ACAI i JOJOBA, ruchoma główka, zaczep do przymocowania maszynki na glazurze, w prysznicu itp., jeden wkład.
Cena: ok. 35 zł.
3 wkłady: ok. 36zł.
Męska maszynka: 4 tytanowe ostrza, pasek nawilżający z ALOE i JOJOBA, pasek napinający.
Cena: ok. 30 zł.
4 wkłady: ok. 40-45 zł.
>
Ja, damską maszynkę przetestowałam (mój narzeczony swojej jeszcze nie, gdyż wierny jest elektrycznym maszynkom). Maszynkę porównałam do swojej obecnej maszynki GILLETTE VENUS. I o to wyniki:

Teraz pozostał już wybór między delikatnością golenia, a skutecznością. Wybierzcie same. Ja wybrałam :)